Mokinių savivaldos užsiėmimai – III etapas

Gruodžio 4 – 5 dienomis 11 klasės mokiniai: E. Batušan, J. Katkovska, V. Kondratovič, E. Vežbovič dalyvavo mokinių savivaldos užsiėmimuose. Užsiėmimai vyko Vilniaus lenkų kultūros namuose. Tai buvo paskutinis – III užsiėmimų etapas. Viso dalyvavo iš 4 mokyklų išrinkti mokyklos atstovai – mokiniai, bei juos lydintys mokytojai. Šiame etape aptarti darbai – World cafe, kuriuos mokiniai atliko savo mokyklose per mokyklos savivaldos susirinkimus. Taip pat mokiniai dirbo savo mokyklos grupėse ir keitėsi su kitomis mokyklomis savo grupės nariais. Darbas grupėse leido kiekvienam atlikti tam tikrą vaidmenį atliekant įvairias užduotis. Vieni galėjo save parodyti piešime, linkėjimų rašyme arba atvirukų kūryboje. Visų užsiėmimų tikslas buvo gerinti mokinių savivaldą mokyklose, jų efektyvų darbą. Nustatyti kaip teisingai numatyti darbo eiga grupėse.

Per įvairius žaidimus visi užsiėmimų dalyviai dalyvaujantys užsiėmime galėjo geriau pažinti vienas kita, įvertinti savo, bei kitu galimybes dirbant skirtinguose darbuose. Mokinių savivaldos užsiėmimai suteikė didesnio pasitikėjimo savimi, savo mokyklos draugais. Daug kalbėta apie tai, kaip ir kada (kokiu metu – pamokų, pertraukų, po pamokų) turėtų būti organizuojamas mokyklos mokinių savivaldos darbas. Tam, kad būtų geri numatomi rezultatai. Taip pat pristatyti pavyzdžiai, kaip reikia organizuoti darbą grupėje. Mokiniai suprato kiekvieno savęs vaidmenį savo mokyklos mokinių savivaldoje. Svarbiausiai būti draugiškam, emociškai stipriai nusiteikusiam, optimistiškai siekiančiam užsibrėžto savo tikslo. Būti lyderiu ir nenusiminti dėl kartais neįvykusiu užsibrėžtų darbu. Bendravimas ir bendradarbiavimas visada padeda pasiekti aukščiausią viršūnę. Todėl siekime to visi išklausydami ir patardami kitiems gerais gyvenimo pavyzdžiais.

 Socialinė pedagogė

 Elena Boban