NUOTOLINĖ NAMINIŲ GYVŪNŲ PARODA
Nuotolinis mokymas riboja mokinių ir mokytojų galimybes gyvai bendrauti ir bendradarbiauti. Tai neigiamai veikia mūsų emocijas. Pastebėjau, kad 5-6 klasių mokiniai yra labai kūrybingi, noriai kalba ir bendrauja Meet platformoje. Prieš savaitę mokiniams pasiūliau dalyvauti gamtos pamokoje su savo augintiniais. Taigi į nuotolinę pamoką prisijungė drauge su savo globotiniais. Visiems buvo įdomu pristatyti savo ,,draugą“ ir susipažinti su klasės draugų ,,draugais“.
Nagrinėjome temą ,,Maisto medžiagos“. Mokiniams buvo skirta užduotis – apibūdinti augintinį ir papasakoti, kuo jis minta, kaip elgiasi, kada miega, maitinasi. Mokiniams šią užduotį puikiai pavyko atlikti. Šalia jų sėdėjo orūs šuniukai, purkštavo katinai, spardėsi triušiukai ir šinšilos, ramiai narveliuose tupėjo kanarėlės ar plaukiojo žuvelės.
Pamoka prabėgo nepastebimai. Išsiaiškinome, kad dauguma gamtos pamokoje pristatytų gyvūnų yra plėšrūnai. Sudarę augintinio mitybos grandines, supratome, kad augalai yra ne tik kanarėlių ir triušiukų, bet ir katinų bei šunų maistas. Nustebom pamatę, kaip moka spardytis Justo ir Juliaus triušiukas.
Mokiniams pamoka labai patiko. Žodžiai liejosi per kraštus. Pamokoje aktyviai dalyvavo ir patys tyliausi bei nedrąsiausi mokiniai.
Biologijos mokytoja Edita Karpovič-Pilipavičienė