Kristaliniai margučiai – Velykinis 6 klasės eksperimentas

Prieš pat Velykas 6 klasės mokiniai dalyvavo netradicinėje technologijų pamokoje, kuri buvo STEAM veiklų dalis. Šįkart sujungėme Velykų tradicijas su mokslu – mūsų užduotis buvo išauginti kristalus ant margučių! Eksperimentui naudojome tik tris dalykus: cukrų, vandenį ir šiek tiek kantrybės. Margučiai buvo panardinti į specialų cukraus tirpalą, o po kelių dienų jų lukštus padengė spindintys kristalai. Kiekvienas margutis buvo savitas ir nepakartojamas. Tai buvo ne tik smagus kūrybinis užsiėmimas, bet ir įdomi pažintis su mokslo pasauliu. Įsitikinome, kad mokytis galima linksmai – ypač kai veikla apjungia kūrybiškumą, žinias ir šventinę nuotaiką.

Marina Naumova

 

Velykinės dirbtuvės darželyje – kūrybinis susitikimas su vyresnėmis mokinėmis

Prieš Velykas turėjome malonumą kartu su 10 klasės mokinėmis apsilankyti darželyje, kur kartu su vaikais naudojant STEAM metodus pravedėme kūrybines dailės ir technologijų pamokėles Velykų tematika.

Kaip technologijų ir dailės mokytojos nusprendėme suvienyti jėgas ir pakviesti savo mokines dalyvauti šioje veikloje. Vyresnės mergaitės su dideliu entuziazmu įsitraukė į dirbtuvių ruošimą ir vedimą mažiesiems.

Užsiėmimai prasidėjo nuo kiaušinių marginimo netradiciniu būdu – vaikai puošė margučius servetėlėmis ir flomasteriais. Bendra kūryba tapo ne tik smagiu užsiėmimu, bet ir puikia proga lavinti vaizduotę, rankų miklumą ir bendradarbiavimo įgūdžius.

Kai margučiai ramiai džiūvo, vaikai perėjo prie antros veiklos – velykinių atvirukų su zuikučiu kūrimo, naudojant spalvotus siūlus. Džiaugsmas, susikaupimas ir kūrybiškumas, kurį pademonstravo mažieji, paliko mums didelį įspūdį.

Džiaugiamės galėjusios suorganizuoti šį jaukų, pozityvumo kupiną susitikimą. Tai ne tik puiki galimybė mokytis per veiklą, bet ir gražus pavyzdys, kaip galima kurti ryšį tarp mokyklos ir darželio.

Marina Naumova, Edita Verkovska