Gedimino pilies paslaptys ir rudeninis kapinių tvarkymas

Spalio 23 d. mūsų gimnazijos 5-6 klasių mokiniai su vadovėmis nuvyko į Vilnių. Iš pradžių jie įkopė į Gedimino kalną, kur grožėjosi Lietuvos sostinės panorama. Vėliau pilies bokšte jiems vyko edukacinis užsiėmimas „Gedimino pilies paslaptys“, kurio metu dalyviai sužinojo, kad iš tikrųjų kunigaikštis Gediminas nemokėjo nei rašyti, nei skaityti, o jo pilyje buvo net šildomos grindys. Edukacijos pabaigoje mokiniai grupelėse atliko užduotį  – chronologiškai sudėliojo istorinius įvykius nuo Vilniaus įkūrimo iki šių dienų. Džiaugiamės, kad ši užduotis nebuvo labai sunki ir visi puikiai su ja susidorojo.

Vėliau mokiniai nuvyko į Rasų kapines, kur prisidėjo prie gražios visuomeninės akcijos „Rudeninis kapinių tvarkymas“. Dalyvaujant tokiose iniciatyvose ugdomas mokinių patriotiškumas, supratimas, kad praeitis yra labai svarbi dabarčiai, ją ir jos didvyrius reikia gerbti, saugoti jų amžinojo poilsio vietas, jų atminimą.

                                                                        5 klasės vadovė Marina Naumova

 

 

Rasų kapinių rudeninis tvarkymas ir edukacinis užsiėmimas „Pažintis su gamtos pasauliu“

Spalio 18 d. mūsų gimnazijos mokiniai prisidėjo prie Vilniaus Rasų kapinių tvarkymo visuomeninės akcijos. Mokiniai ne tik tvarkė istorinių kapinių teritoriją, bet ir susipažino su seniausių Vilniaus kapinių istorija, gilino lenkų kalbos ir matematikos žinias. Lenkų bendruomenei ši nekropolija turi labai didelę reikšmę, kadangi čia amžinojo poilsio vietą rado įžymūs žmonės, tarp jų ir mūsų gimnazijos globėjo tėvas. Mokiniams ši išvyka buvo labai svarbi, kadangi jie galėjo prisidėti prie tokios gražios iniciatyvos, pasijusti savo tautos dalimi.

Kita išvykos dalis buvo apsilankymas Vilniaus zoologijos parke „Zoopark“, kuriame mokiniai turėjo edukacinį užsiėmimą „Pažintis su gamtos pasauliu“. Šios edukacijos tikslas buvo žinių apie gamtą ir jos apsaugą gilinimas, dalyvių supažindinimas su įvairių Europos regionų gyvūnija, mokymasis kultūringo ir mandagaus elgesio ir bendravimo.  Ši edukacija suteikė mokiniams daug teigiamų emocijų, kontaktas su gamtos pasauliu ilgam išliks mūsų atmintyje.

Tatjana Liachovič ir Ksenija Osipovič